Onsdagen den 4:e februari

Veckans längsta skoldag. Dubbel lektion matte, gympa, café8 och elevens val där man nästan blev tvingad till att titta på nån slags japansk mangafilm(?) Eller vad fan det nu var, nån människo-gris...

Lollo och Elin tror jag håller på med rytmikuppvärmningen till gympan och här sitter jag och gör SO läxan. Man ska skriva särdrag från en text. Har lärt mig vad ordet särdrag betyder nu... Skillnader... Enligt vårat lexikon.

Ska träna i Sätra lite senare men nu tror jag nog att jag får gå ner och äta nått gott. Hmm kanska ska baka nått.

Lite senare kan jag även spela GH med min lillebror, har köpt ett nytt spel...

Min lillasyster är magsjuk eller nått, influensan?

♥ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0