Zzzz...

Elin,  21:55

Sitter nu vid datorn, lyssnar på musik och dricker o'boy:)
Dagen har varit ....tisdagig? På hemkunskapen bakade jag o Agnes en äppelpaj den såg konstig ut men annars va den helt ok. Jag hade tänkt o gå på konf träff ida (har inte gått på typ 4-5 gånger) men när jag kom hem började jag räkna matte och jag sommnade med huvet på matteboken på skrivbordet, jag vaknade 30 minuter efter att konf börjat så jag skippade det (IGEN) Nu blir det historia läxa Jippiie...  Jag tror inte att jag kommer att sommna på ett tag efter min lilla tupplur;) Lollo verkade helt slut och borde nog sova nu. Imo blir det kisspool, gympa uppvärmnings träning och mycke mer.  

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0