Aldrig existerat...

Elin,

Min tråkiga Lördag:

Flingor, dusch, dator o Twilight. Vilken tråkig ledig lördag man kan ha, Emma tävlar o Lollo sitter väl hemma o tittar å Twiligtfilmen (avundsjuk!!!) Nu sitter jag o tröstäter glass o längtar bara till Måndag, då blir de shopping, o antagligen en hel del roliga bilder på oss. Morgondagen blir antagligen lika tråkig som idag och jag har inget annat att göra nu än att sitta här och klaga...
Råkade titta på trailern till Breaking dawn (den 4 Twilight  filmen) och nu vet jag precis vad som kommer hända (lyckat Elin, jag kunde inte ens pausa!! Bara satt där o kollade på hela) Men asså OMG!!!  Jag ska försöka att inte avslöja allt för många detaljer till Lollo (som inte har läst 1 än) Skynda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0