Du behöver inte vara rädd.

Kapitel 13 ( Bekännelser )

Sitter nu o ''surfar'' hatar de ordet!! Borde gå o plugga matte eftersom de e prov imo AJ DA!!!  Vill just nu bara ligga o läsa o dricka min kopp me te. Lollo ''tvingar'' mig att åka o shoppa i helgen oxå. (har inget emot det) Bara hon börjar läsa Twilight-böckerna någon gång.... Jag e helt fast ''pinsamt'' kan inte sluta, går tillbaka till mina favvo stycken o bara läser om och om dem igen. Emma o Lollo kommer att låsa in mig i en madresserad cell snart om jag inte slutar;) aja imo e det matteprov som sagt, tar med mig min kopp te och går och pluggar lite nu ( algebra o ekvationer ) How lovely:(

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0