Livet e hårt, grymt sa grisen...

Ursäkta den dåliga rubriken, hittade inte på nån bra, bara dagens skämt... Sagt av pappa såklart. Är nu hemkommen från Åland där det va fint 2 dagar och regnade 2 dagar. Idag regnade de så mkt så de läckte in i tältet inte mys, sen när vi skulle köra från kampingen fastnade vi i lera, några tält grannar fick putta på oss... Piinsamt för de va bla 2 killar i min ålder... Det sjukaste som fanns på Åland va chipspåsar me finsk text på. Det fanns små, mellan och stora påsar av nån sort som kallades sips. På dom stog det: minipussi och MEGApussi... Det lät bara för perverst för mig så jag köpte en normalstor UTAN text... Tänkte att även jag skulle bjusa på några sjukt söta bilder. Dom första tagna bilderna på min gamla mobil... Håll i er!

 
Elin och Louise för några år sen.


Här ser man mig me, gammal bild såklart.


Agnes tittar fram i det högra hörnet. JAG SER UT SOM EN GRIS


Det är inte bara jag som kan se totalt galen ut på bild. HAHA, ELIN...


JA, man får fråga vad vi håller på med, men jag har inte svaret. (Från Elins mobil tror ja)


Saknar er! EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0