Olyckligt

Sommarstuga, igen. Aja finns ju inte direkt nått att göra hemma heller eftersom ingen annan e det. Måste fira massa födelsedagar på ett kinesiskt hotell? (Fattar inte varför) Går bara med på att vara här för pengar och godis. Fan igen täckning, mycket värre kan det inte bli nu. Jo vänta det kan det.
Dagens mest possetiva (stavas?): Hmm... köpte ett hallon-rosa linne från Monki.
Dagens vill ha: Massa fint från Topshop.
Dagens skratt: Jeansen.
Smsar med Ems som har pajat ett golv, haha. 


Bjuder på denna snygga bild idag, tror den är från dansveckan eftersom jag har mjukisbrallor på mig, Ems och jag kände för att breakdansa i klassrummet, lr vad??? Till alla som undrar vad jag har på ryggen så är det mitt linne i en såkallad misslyckad Ems-uppfinning, säkerhetsnålar

 XO ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0