Vanilla

Idag blev det bullbak med min kusin Ida och mina syskon. Både vanilj och kanelbullar. Igår var vi på nån Kosta Outlet i Kosta. Det var absolut ingenting som liknade en outlet, det var bara lite billigare märkeskläder. Det var liksom inte så att allt låg på ett bord o kosta 5 kr, det var mer som en galleria eller liknande. Jag köpte puttesmå peace örhängen, svarta och silvriga, en rosa-korall färgad tränings tshirt och en gullig stift penna (limegrön me texten: no body´s perfect, i´m as close as it gets... gulligt)

Idag blev det lite bad men just då vare lite molnigt så vi cyklade hem. Nu är det inte ett moln så långt ögat kan nå....

Inga bilder idag, jag o stinas dator kmr inte överens.
PS! ingen morden i midsommer idag tyvärr, grattis kronprinssesan...

Kramar EMMA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0