EMMA

Blä, det blev ingen bilresa till sommarstugan idag. Mamma orkade inte köra, vi åker tidigt, tidigt imorgon istället. Nu sitter vi och tittar på nån italiensk deckare och äter godis. Har kollat på min absoluta favorit hemsida?... SMHI och konstaterat att det blir helt okej väder kommande vecka. Om ni undrar varför jag alltid kollar på den är det för att mamma har slutat med tidningar på vardagar... Bra för alla, jag slipper gå och återvinna, miljön mår bra-vi räddar jorden och ger soppgubbarna mindre jobb... HAHA, min enda förklaring... Nä, men SMHI och tv funkar för oss, hihi.

Titta på dessa skönheter:


JAG och ELIN går tvåa i konfirmations tåget... Hela mitt ben syns typ, bad EMMA



6iga vi ute och posar i blåst och hagel... Vi står typ i mitten, ELIN snyter sig i dräkten eller nått sånt. Jag ler som en galning. Bakom oss står JESUS i egen hög person, x2 tillochmed?


EMMA

UPPDATERING BY ELIN; Jag snyter mig inte, skulle bara slicka lite på min hand (Sarkasm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0