Det där var jag fan inte beredd på

Klockan 13:10

E hemma och ska böjrja plugga... snart;) Har städat mitt rum hela morgonen, så nu kan jag se mitt skrivbord. Fixar lite på min spotify spellista, den har ju bara 'populära' låtar som går på radion. Jag vill ha andra låtar, som jag gillar!!! Aja lyssnar på lite skitlåtar som får duga. Hittade massvis med snygga linnen och kjolar igår (i stan) men orkade inte prova (hatar folk som paxar provrummen i timmar, fast jag gör precis samma sak själv), hoppas på shopping nästa helg med E och L, då blir det shoppa av:P Ska 'försöka' spara lite pengar på kontokortet (hehe).
Nu blir det matte provprov, kalaskul!
 
Kjam kjam Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0