Emmas dag:

Ojojoj... Idag har jag många roliga saker att berätta, det får nog bli i punktform.


  • Dagen började med matte, genomgång av provet. Jag tror att det gick bra.
  • På gympan va jag, E och Mikael i samma lag. Vi ägde på ultimate (frisbee)
  • Det var nån lax till lunch... Så vi gick hem till mig o åt ist.
  • Efter lunch va det inga lektioner. Men alla satt o gjorde armband ist... Sen blev jag o E utråkade och vek ett rosa pappersflygplan, som vi kastade me i klassrummet. Då (som förra gången) kom såklart Erik in o disskuterade lite me oss om just pappersflygplan...
  • Elin hade hittat en kådis som vi blåste upp till en enorm "ballong". Pierre ville stoppa in en kluddkuk i den men, ajabaja... Han typ bresade över mig när han skulle göra de??? Läskigt...

Det var lite kort om allt idag, här kmr en bild på E  när hon springer me våran ballong-kådis.


Kommentarer
Postat av: E

Fan va snygg jag e, fan hela jag luktar typ fortfarande glidmedel, HAHA

2009-05-27 @ 22:12:54
URL: http://alltaingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0