konfirmation

Jag vaknade typ halv 8 idag och nu sitter jag här utan nått att göra, kan inte riktigt fixa mig iordning nu när det är ca 3 timmar tills man ska va i kyrkan, konfirmationen är kl 2. Pirrigt! Jag o E ska ju läsa nån text... Eftersom jag har så tråkigt har jag tittat runt lite på internet...

Söta saker som jag vill ha:


Rosa linne från MONKI


Svart linne med skruvat där bak, snyggt över en bikini på stranden, även detta från MONKI

Letar även efter nån svart kavaj/blazer... Att ha som  jacka, snyggt!


//Emma


Kommentarer
Postat av: louise

Hihi, letar oxå efter kavaj/blazer :) Men ska titta nästa helg, LYCKA TILL MY LOVERS på konfirmationen <3

2009-05-10 @ 14:20:18
URL: http://alltaingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0