Tuesday

Haha, vaknade halv6 imorse... Men jag gick upp halv7 såklart, nu har jag hunnit göra mig iordning eller vad man nu ska kalla det (ser ut som ett freak idag), skrivit ut det jag har hunnit skriva så länge på engelska uppsatsen och ätit frukost. Igår tränade jag stavhopp med en viss Kjell I. Det gick super, bara det att det var massa andra stavhoppare där oxå som tittade och hoppade samtidigt som jag, liiite pinsamt, menmen... Hoppade över 3 meter o då behöver man inte skämmas iaf. Kollade igenom mina mobilbilder och här får ni några smakprov, enjoy! <3


Elin, hata mig inte nu, vi ser söta ut.

Elin&Louise♥♥♥

Haha, nån på P hade pruttat! Sötisar!

Louise rider häst (på väggen?) Hihi


Elin och Louise, hata mig inte nu och ta inte bort detta inlägg, bilderna e söööta!

Kramisar Emma

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ja den låter lite...öhmm pervers XD!?

Tack för tipset iaf så nu vet jag att den inte är ett alternativ. Ha en bra dag förövrigt!

2009-05-12 @ 11:40:05
URL: http://cocaineusers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0