warning

Warning, läs endast den 1a delen på detta inlägg om du redan känner dig deppig, annars kmr din dag bli förstörd:
Lukta aldrig på nå skit saker som typ metanol o så, vi gjorde de i skolan på NOn och jag fick nån dum huvudvärk. Gör inte det! På slöjden totalförstörde jag min redan fula låda genom att måla den skitful, gör inte dettta hlr, man blir bara sur för att allt går så dåligt då. Men det var ju pga huvudvärken.

Nu till det roliga:
Det är vacker väder ute, himlen är blå och solen skiner. Ikväll ska vi grilla och sen ska jag träna (ja, det är kul)

Jag upptäckte att det deppiga blev något mer än det roliga, men det går nog att fixa med en alvedon lr lite sommriga bilder:

SOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR


XOXO Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0