S

Nästa vecka:
Sommarlov
Sommarjobb
Stavhopp
Shoppa/bio med Elin?

Igår var jag på kryssning med familjen, vi åt god mat, shoppade kläder + godis i tax-freen och spelade en hel del kort. Det blåste jättemycket så man kunde knappt gå ut utan att blåsa iväg. Idag ska jag träna stavhopp, nästa vecka blir det tävling :) Jag ska sommarjobba som tränare i två veckor nu och sen åker vi till sommarstugan och firar midsommar. Jag måste se på bio, Eclipse och SATC 2, hoppas att Elin kan gå med mig :) Den 21 (tror jag) är det twilight-fan event som vi har biljetter till, även om jag inte är ett hysteriskt fan ska jag nog gå.

Klassresa:



Bal:

Skolavslutning:


Pöss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0