Cherry

Jaha, vad ska man skriva om. Jag och Elin har varit ute varje kväll de senaste dagarna och ätit (för mycket) körsbär. Har kommit hem med lila läppar varje kväll, inte så snyggt. Har tagit bort mitt facebook konto, tyckte att det var så j*vla tråkigt... Kalla mig udda men jag orkar inte, vad ska man göra? Förklara för mig vad det går ut på... Idag blire nog träff me Elin om hon vaknar nån gång.... Har vi skrivit vad vi shoppade i Sickla? Jag köpte bara lite småsaker på MONKI, Elin köpte tröjor och byxor och småsaker där. Gick in där 3 gånger och köpte nått varje gång typ :)


Hittade bilden från lägret som jag och Elin skrattade åt i nån timme eller 2

Püssar Emma

Kommentarer
Postat av: kerstin

ja håller me facebook suger! haha

2009-08-05 @ 11:34:01
URL: http://femtton.blogg.se/
Postat av: louise

aa de e skit tråkigt, fattar inte va som e kul?? från början tyckte ja de va kul men de blir så ut tjatat?!

2009-08-05 @ 22:09:54
URL: http://alltaingenting.blogg.se/
Postat av: kerstin

precis msn borde vara den ända chattsidan som finns! de räcker haha

2009-08-07 @ 14:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0