Today, the 19:th of Februariii

Jag har precis räknat ut BPM till min och Kerstins rytmikuppvärmning (årets längsta ord?)
Nu behöver jag bara gå på en gudstjänst ikväll (går nog med Anna, Elin måste baka tills imo)
Imorgon är det juh sportlovsdisco som våran klass ska ha... Jag lovar att det inte kmr komma några 9or, bara typ småbarn, vilket juh kan va ganska kul...

Har fått nått konstigt virus eller nått på fingrarna.. Ser faktiskt riktigt hemskt ut!   :(
Får väll åka in till vårdcentralen eller vad det nu heter(?)
Jag typ tappar skin på fingertopparna. Ser lika äckligt ut som det låter, jag looovar....

Nästa vecka är det sportlooov, härligt, men är lite avundsjuk på Louise som åker utomlands, får man följa me?



Puss och kram choklad
Emma <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0