What about me?

Jag måste väll ändå komma först på göra-absolut-ingenting-på-sportlovet listan?

I Lördags var vi inne i stan och letade som galningar efter prao-platser...
Men näää, man måste typ vara 18 år eller nått sånt :(
Vem praoar när man är 18? Jobbar man inte typ då?
Iallafall så hittade vi inga och nu ska mamma fråga runt på massor av restauranger, caféer och klädbutiker i Sickla (där hon jobbar) ohc försöka hitta nått... Annars blir det väll typ konsum..... HOPE NOT

Igår tävlade jag i stav och tresteg. Gick väll bra.... Eller ah jag van ju båda och satte personrekord i båda :)
I stav blev det 2.70.... Snuddade bara ribban på 2.80, men den åkte ner :(
I tresteg hoppade jag jätte dåliga hopp och bara ett hopp som var på plankan och ganska bra, det blev 10.31

Eftersom att det är typ 10-15 cm snö, kommer jag nog bli ut-tvingad i pulkabacken av mina småsyson.



Pöööss från en något avundsjuk Emma   (Louise är ju typ i Spanien snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0