EMMA,

Mina syskon tvingar mig att vara me på nån slags volleyboll match med badboll... Får väl va me da, men först ett litet inlägg. Jag har badat varje dag i Tullan och igår plockade jag och Stina ½ liter smultron, har hittat det absolut bästa stället. Vi bakade en kladdkaka och la på smultronen, sååå gott! Idag har jag inte badat, jag har tränat stavhopp. Har några nya stavar att hoppa me nu så det blir superbra. Ikväll blire supermiddag: Parmaskinka me melon, grillade fläskotletter me klyftpotatis o sen glass... Imorgon kmr vi vara på Åland vid den här tiden sen blire inte så många inlägg resten av sommaren, kmr vara borta en hel del...


Kisses, EMMA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0