Desperat

Hello hello
Dagens sämsta: Vaknade och märkte att jag inte låg i min säng, jag hade ont i ryggen och hade jeans och smink på mig, haha hade somnat framför tv:n och vaknade av en mycket irriterande låt på MTV.
Dagens bästa: M.S
Dagens godaste: Fick en ask NK-choklad av min moster som har kommit o hälsat på.<3

Gårdagens kändis: Jag fick visa Jacob Öqvist till barnavdelningen på Åhléns (han hade med sig Eddie)
När jag slutat åkte jag in til stan och shoppade;) En bh från H&M och en korallfärgad bikini från Weekday, sedan blev det Topshop där jag hittade en kappa (typ) då fick min mamma ett desperat sms från mig, 10 minuter senare kom hon med pengar;)  Nästa vecka blire nog en gullig klänning jag såg på Topshop oxå, snälla E o L följ me mig;)
                                               
XO ELIN

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, hur lyckades du somna i soffan?

2009-04-19 @ 08:06:08
URL: http://alltaingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0