DU, DET ÄR INTE LÅNGT KVAR

ELIN + L PÅ MSN

Längtar bort, långt bort. På Lördag blire shopping, Lollo o jag har rabblat upp 'lite' prylar, kläder o affärer. Det blir bla Topshop, Zara, Acne och Urban Outfitters. Ska Emma följa med? (fråga) Till sommar'n blire 'som vanligt' Grönan och förhoppningarna riktas oxå till Liseberg. Förra sommaren när vi va på Grönan , vi åkte frittfall tilt näre va minus grader, vi åt sockervadd, natchotallrik, cola, slush, vattenmelon godis, pomfrites me geggemåjs sås och massa mer.
Nu har jag o L bestämt oss (eller jag har) Vi åker till London lr NY, (fråga) PLEASE!!!! jag vill, vill, vill...
Mer msn, SOLO, läxa (prao intervju frågor) Äre DHW idag, nån som vet? L behöver hjälp med läxorna.
Dagens inköp: Vanilla Body Scrub, från Drömhuset:)
EMMA LOGGADE NYSS IN PÅ MSN OCH KROSSADE MINA HELG DRÖMMAR, LÄGER!!!! MF***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0