Emma,

Dagens kändis: Nån snubbe som jag har sett presentera nått på MTV, han e väl typ 20 nått och skelar me ögonen...
Dagens godaste: Citron biskvi! ♥
Dagens dryck: Caffe latte (gjorde bla en sån till min mamma som va mysig o kom förbi)
Dagens gömmställe bakom kaffemaskinen: Anna Nyman (våran so-lärare som e mammaledig) fikade på caféet imorse, hon bor ju typ i Hammarby sjöstad tror jag. Men iaf, jag tror inte hon såg mig :)
Dagens pain: Ont i ryggen av att stå upp typ hela dan.

Idag ska jag träna styrka, hmm hoppas att Kjell inte pruttar idag igen, jag o Rebecka dog!
Imo är det ännu en praodag men sen är det heeelg! Det är inte så att jag ska göra nått special, helg är bara bäst! Aja skriver nått inlägg imo tror ja.
 
Pöss, Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0