Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon...

Har börjat lyssna på nån gammal skiva me Lars Winnerbäck... Faktiskt ganska bra. Rubriken kmr från en bit av en låt på den skivan. Men anyway, idag var det den 4:e praodagen. Jag fick göra samma saker som tidigare och mamma och hennes något pinsamma jobbarkompisar kom förbi och köpte latte... Dom hade ätit lunch i Restaurangen.

Dagens lunch: Salami och brie smörgås (som jag själv hade gjort, gud va jag e duktig ;) )
Dagens sötaste: En skitsöt bebis som tittade gulligt på mig
Dagens dricka: Päronsoda och Hallonsoda
Dagens överraskning: Martina (som är en av ägarna på restaurangen) vill att jag ska sommarjobba på caféet, they want me för att jag e så bäst, haha ;) Men det är ju bra, tjäna lite pengar till shopping :)

Imo ska jag in till Bosön på Lidingö och spana in ett friidrotts-gymnasium. Hade fått en inbjudan, så de e ju bara att kolla om det kan vara nått att ha. Men sen måste jag ju träffa E och L oxå! Pussar på er!

Och pussar på er andra, Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0