Salami&brie

Idag har jag praoat på en restaurang i Sickla. Det är en restaurang och ett café, jag fick jobba på caféet. Jag fick göra smörgåsar och kaffe+massa andra saker som att servera och så. Till lunch fick jag en supergod kyckling med potatisklyftor och sallad, mums! Man fick välja på all mat under 100 kr, tog en för 99 ;) Det var oxå helt ok att man tog bullar och läsk och sånt, hehe massor av gratis mat.

Det tog typ 1 och ½ timme att åka hem, först gick jag till tvärbanan (typ blandning mellan tåg och buss) Sen åkte jag tvärbana till tåget i årstaberg... Sen åkte jag buss för att gå på konf-träff men det var helt släckt och låst så jag åkte hem...

Dagens middag: Tortellini
Dagens godaste: Kardemummabulle
Dagens problem: Mina skor ger mig skavsår på lilltån :S

Missa inte: Dubbelavsnitt av DH ikväll!!!


Pössar Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0