Emma gör en K

Om ni har redan har tagit er igenom det förra inlägget från E tänkte jag köra en K (förklaring på vem det är kan fås... Men jag vet inte om hon blir så glad då.) Nänä, men iaf... Jag och L var ju sjuka samtidigt och smsade lite om planer till begravningar och disskuterade hur dåligt Extrem Home Makeover verkligen är, det suger som många kanska redan har märkt... Här kommer min K:

Elin, du är:

mitt lilla per** (du vet vilka de 2 sista bokstäverna är)


Louise, du är:

alltid lika braiga kines****** (hehe, Ninni, om du läser detta, you know vad det betyder)


Visst är det heartbraking, men nu måste jag sluta... Får göra nått längre nån gång som ni inte läser ut så snabbt. Men här får ni lite att klura ut på rövarspråket, om ni nu inte råkar kunna det får ni.... Ähh, gå och läsa nått annat, men det kmr inte vara lika kul.

Jojagog hohetoteror Emommoma....... Haha MF


XOXO E   (den med det bästa namnet på E, inte Elin, Emma!)

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, bilden på mig är bara så het!! NOT! Usch, Puss MF

2009-04-03 @ 16:02:52
URL: http://alltaingenitng.blogg.se/
Postat av: Emma

Ursäkta mitt förjävligt tråkiga inlägg, jag lovar att jag bara hade druckit en smoothie!

2009-04-07 @ 09:31:24
URL: http://alltaingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0