sunny sunday

Igår kom jag efter 4 timmar på ett tåg fram till centralen. Veckan i Mora har varit helt underbar. Jag har tränat ca 11 pass, shoppat lite i lilla Mora och haft det mysigt med många nya kompisar... Den enda saknaden har varit E och L, you know that I miss you... Jag shoppade på ledig tid detta: nya trosor, en stor grå mjukiströja från CUBUS (första köpet därifrån någonsin), bodylotion med lite brun-utan-sol i från DOVE. Under hela veckan har jag säketr ätit typ 2 kilo godis, blev nog liiite mycket av det goda. Nu sitter jag och laddar min ipod och ska ladda in bilder från lägret, tog bara typ 5 stycken.


Såhär såg tåget ut.


Söta Amelia somnade.


Det var mulet hela vägen till STHLM där det var soligt.


Jag på tåget (au naturell och mjukisar)... Ser något trött ut.

Shoppat: 

 

Mjukisen från CUBUS.

Låtar jag har knarkat från Ztv:

 
ÄLSKAR!

 
BRA

Kisses EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0