AJ AJ AJ..

Jag har så ***** ont i benen, jag har gått runt hela stan typ 50ggr och in och ut i affärer. Jag träffade Emma i stan idag efter att hon hade varit hos tandläkaren ( jag ska till min tandläkare på tisdag buhu)
Emma köpte 2 julklappar och jag köpte 7 julklappar till mig själv;) (skinnbyxor + kofta ZARA, strumpbyxor Lindex, guldig ögonskugga + foundation + läppstift Make up store, nyckelring Marc Jacobs (extra nöjd med just den;)) Jag fikade även 2 ggr. Imorgon måste jag slappa. Men jag känner fortfarande världens shopping-sug eftersom jag typ inte köpt något på 1 månad. Jag måste bara ha Marc Jacobs splash (parfym) pear!!! Så himla god;) och en blus att ha till jul (till min fjäderkjol och skit snygga nya strumpbyxor) + måste klippa mig för mitt hår ser typ konstant trassligt ut. Funderar oxå på att göra några guldiga slingor i håret???
Nu blev det typ världshistoriens längsta blogginlägg så ingen kmr ha orkat läsa enda hit. Nu ska jag lägga in en bild eller 2 för att ni som inte orkar läsa allt detta har något att kolla på iaf. Lägger upp bilder på mina köp senare om jag orkar.
//ELIN ÄR BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0