Paper Planes

tjotjo! säms uppdate, men det kan inte hjälpas. Idag har jag åkt skridskor i kungsan med la familia, mysigt värre. Sen har jag pluggat lite SO, försöker fortfarande komma på hur jag ska ge konstruktiv kritik till en uppsats som börjar såhär: Under 1800 talet hade Sverige stigande födelsetal och sjunkande dödstal orsakerna var då svenskarna började använda smittkropsvaccinet, folk började äta mer potatis vilket är bra sätt som motståndskraften mot sjukdomar och freden skedde man satte stopp på kriget under 1814 talet.

Några förslag på positiv feedback? Ville bara kommentera att jag typ dreglar över Elins nya mobil som jag får se irl imorgon klockan 6 typ, när vi åker till skolan...
Pussipussi nattinatti!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0