Alla ❤ dag

Idag har det varit en extra lång dag, började med att Johanna smsade typ kl 7 på morgonen att hon var sjuk o inte skulle gå till skolan, buhuuu.... Sen gick hela dagen med alla lektioner. Började 12.35- slutade 17.00. Vi fick gelehjärtan och prata om 100p valet vi ska göra till 2:an. Väntade sen på bussen i typ 30min i -18 grader (mina händer var som nytorpsskolans skinka!!) Pendeln var oxå försenad typ 20-30 min så då köpte jag choklad och surade.... Smockfullt på tåget vare oxå. Kom hem typ 19.00 (!!!!!!!) Fick alla♥dags "present" 1 bok, 1 biokort och mars nr av ELLE + lite candy.
Nån dag måste jag träffa emma för fika, lunch, gossip mm. Köpa en födelsedagspresent till Johanna som fyller 17 på onsdag 23/2. Nu ska jag kolla på stylisterna.
Bilden föreställer moi och bästaste emma (med apelsinerna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0