Ett kungarike för en kram

God morgon. Nu ligger jag och slappar i sängen, såå härligt!! världens skönaste lov orkar inte göra nånting just nu. Ätit värsta frukosten medans jag kollat på 1 av mina favvo filmer: Love and other disasters heter den♥
Lyssnar nu på en låt som heter Elin, mohaha typ den första svenska låten jag lyssnat på ever!
Har läst massa tråkiga bloggar... men fick reda på att Whitney Port från The hills o the city ska ha en gästkollektion för Bikbok i år, kul tkr jag. Har 1 presentkort därifrån men hittar aldrig något kul, hoppas nu då;)
I veckan ska jag nog träffa Emma o göra nått...fika, shoppa, skvallra mm. Idag fortsätter jag me min slapp-helg kanske bio?+ världens godaste ceasarsallad??
Brittany murphy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0